AI, ahogy mi látjuk, mi írjuk…
(a ChatGPT-t csak kutatásra használjuk 😛)
-
Az AI Agentek térnyerése: hazai pályázatok, nemzetközi trendek
A Shopify vezérigazgatója szerint ma már csak akkor szabad embert felvenni, ha egy AI nem tudja hatékonyabban megoldani a feladatot. Magyarországon közben olyan programok segítik a digitalizációt, mint a GINOP Plusz vagy a Demján Sándor Program, amelyek akár több millió forint támogatást kínálnak AI fejlesztésekre. Most van itt az idő, hogy a céged is kipróbálja…
-
AI Voice Agentek 2025-ben: hogyan hoznak valódi megtérülést az ügyfélszolgálatban? – kutatás
A hangalapú AI rohamosan terjed és stratégiai eszközzé vált. A Deepgram 2025-ös kutatása szerint a cégek 84%-a növeli befektetéseit ezen a téren, kiemelt fókuszterületként kezelve az ügyfélkommunikáció automatizálását (52%). Az eredmény? Elégedettebb ügyfelek, jelentősen növelt hatékonyság és tehermentesített csapatok, amelyek az értékesebb feladatokra koncentrálhatnak.
-
Hogyan fejlesztünk AI alapú híváskezelő megoldást magyarországi számokkal?
AI alapú híváskezelő megoldás fejlesztése magyar számokkal: gyors híváskezelés, pontos beszédfelismerés, költségek optimalizálása és emberközeli élmény biztosítása érdekében. A folyamat igényfelméréssel, rendszertervezéssel, implementációval, teszteléssel és folyamatos monitorozással zajlik.
-
Miért fogják az ügyfeleid jobban szeretni az AI telefonos ügynököket, mint az emberi operátorokat?
Ki szereti várakozással tölteni az idejét? Valószínűleg senki. Az AI telefonos ügynökök egyik legnagyobb előnye, hogy soha nem fáradnak el, és 24/7 elérhetőek.
-
Mit kell tudnod az AI Call Centerről – Mire figyelj, hogy sikeres legyél?🎉
Kezdjük el – jó de mit? 🤖 Egy AI Call Center lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy ügyfeleikkel AI ügynökök segítségével kommunikáljanak emberi közreműködés helyett. A hagyományos, hardveresen kódolt, nehézkes és személytelen telefonos és SMS, vagy szöveg-alapú automatizálásokkal ellentétben az AI ügynökök képesek az ügyfelek szándékainak részletes megértésére, és valóban hasznos válaszokat adnak valós időben.…
-
Hogyan alakítja át az ügyfélszolgálatok működését a mesterséges intelligencia?
Ha gyors megtérülést és exponenciális növekedést keresel a call centeredben, érdemes megismerkedned az AI ügynökökkel: intelligens megoldásokkal, amelyek drasztikusan csökkentik a költségeket és javítják a hívások minőségét.
-
AI Squad: Intelligens megoldások vállalkozásod szolgálatában
Az AI Squad egy innovatív magyar startup, amely az AI technológiát a hazai KKV-k szolgálatába állítja. De pontosan mit is jelent ez, és hogyan segíthet a te vállalkozásodnak?
-
AI Telefonos Ügynökök: A leggyakoribb kérdések és válaszok cégvezetőknek
Hogyan csökkentsd a költségeket, növeld a termelést, és minimalizáld a kockázatokat egy jól megtervezett AI-ügynökkel?
-
AI Asszisztens vs. AI Ügynök vs. RAG — mi a különbség?
Az AI világában gyakran találkozunk különböző fogalmakkal, amelyek első hallásra hasonlónak tűnhetnek. Vállalkozóként azonban fontos tisztában lenni a különbségekkel, hiszen ezek más-más üzleti kihívásokra kínálnak megoldást. Mai cikkünkben tiszta vizet öntünk a pohárba! Mi is az az AI Asszisztens? 🎯 Képzeld el, hogy van egy okos kolléga az irodában, aki rendkívül sok információval rendelkezik, de…